LG VK-8820NHAQY

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG VK-8820NHAQY op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Vannessa 11-07-2012
Geschreven voor: LG VK-8820NHAQY

Een half jaar in mijn bezit. 3x normaal mee kunnen stofzuigen. Daarna niet meer. Het apparaat piept, knippert en houd ermee op. Onduidelijk wat er dan aan de hand is. Je moet dan alle klepjes openen en filters nakijken. Het apparaat werkt in dat geval weer even maar je weet niet wat de oorzaak van de storing is. Beslist geen aanrader!

illeke 24-06-2010
Geschreven voor: LG VK-8820NHAQY

Deze stofzuiger bijna 7 weken geleden gekocht. Na 1,5 week was het oprolsnoer al ergens vastgelopen en hebben we een nieuwe stofzuiger gekregen (zonder de bijbehorende stofzuigerslang en delen in te wisselen). Een paar weken verder was de rubberring van de stofzuigerslang kapot en kon je deze niet meer in de stofzuiger krijgen. Hierop hebben we de rubberring ervan afgehaald en lukt dit wel weer. Twee dagen later klikt de 2 standenknop (vloerbedekking en harde vloer stand) van het pedaal steeds terug naar vloerbedekking stand. Dus moeten we voor de harde vloer steeds wisselen naar een ander pedaal met borstel. Hier moeten we eigenlijk nog mee teruggaan. Maar ik vond het pedaal met de 2 standenknop op de parketvloer en de tegelvloer ook niet echt fijn gaan. Net of deze wat over de vloer krast, maar ik zag gelukkig geen krassen, maar het gaf wel zo'n geluid.
Met voorgaande stofzuigers heb ik dit nog nooit aan de hand gehad. Enige pluspunten het lichte gewicht en het stof dat inderdaad tot een soort blokjes wordt gevormd. Dit vind ik dan wel weer heel fijn. Maar zoals zo vaak heeft de ene er geen problemen mee en de ander wel.

JoopVl 20-02-2010
Geschreven voor: LG VK-8820NHAQY

Na lang zoeken is dit de stofzuiger die volledig voldoet. Hij is krachtig, je kunt overal bij, ideale hulpstukken, niet zo plastic als Dyson. Het ene minpuntje is wel dat je blijft stofzuigen.... je ziet nu wat er allemaal in je huis dwarrelt. Ook het hulpstuk voor de bank en matrassen is super.